Vad e det...

...för blogg. Jag vet inte vad det här e för blogg för jag vet inte om det e en blogg om mitt liv eller om  mode eller om något annat. Jag tror att jag ska ha en blogg om typ allt eller inte allt men typ lite mode och typ om mitt liv och lite tips som mitt första eller andra inlägg. Asså det där reseptet (?) jag vet inte riktigt hur men stavar det. Och nu när jag ändå kom in på stavningen så måste jag berätta om idag i skolan åhh.. det var pinsamt. Jag var i en grupp vi gjorde något och så sa fredrik (en kille) att jag skulle komma på ett namn och så tittade jag på en penna och så sa jag att vi kunde heta pennan o så skulle jag skriva det och jag mennnar men lär sig i venliga fall att stava pennan i typ 1:an men inte jag så jag skarev penan hehe. Och så skulle ju dom säga det till hela klassen men jag är ju typ SÄMST på att satava. :(

                                      kram Tilde<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0