JOBBIG DAG

Åhh.. jobbig dag. först vaknade jag och kom på att hedda hade sovmorgon och det e så himmla  jobbigt att en syster har sovmorgon medans jag måste gå upp kl 7. sen skulle jag gå till skolan och i trapphuset i skolan så kommer jag på att jag har glömt min jumpapåsse men jag tänker att jag inte hinner hem och hämta den och gå tillbaka och springa upp för tarppan. sen kommer pappa upp till mitt klassrum och går i när min lärare pratar och det e ganska tyst så kommer han iin och säger " hej förkåt att jag stör men jag e tildes pappa och ska bara säga att jag hänger hennes jumpa påsse utanför hennes klassrum" uchh. sen hade jag glömmt att packa ner min tröja och så MÅSTE jag låna en... some för kort. så halva min mage suns. sen  har jag fortsätter dagen som skit.:) tyck synd om mig

                                                                kram tilde<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0