Fortsättning på "en kall dag"

För det första fick jag värdens sämata grupp  en tjej som heter amanda okej hon e snäll och jag tycker att hon e helt okej men sen en kille som heter fabian han är också okej men..... tillsammans är dom ingen dröm och jag fick ju dom tillsamans så.. det var ju lite lidande. och sen i det iskalla luften stogg jag ute och väntade på att dom skulle gå in och vänta på att alla som stogg framför dom skulle få hjälp eller något sånt och sen skulle ju den där gubben prata i telefon i en kart ja då hade det tagit 25 min. Och jag stogg där ute i det iskalla vädret och sen berätta dom vad dom/vi ville och då sa ju han nej.åhh                                                               
              
                                                kram Tilde<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0