Blanka & Johanna

i fredags var jag med blanka och johanna det var jätte roligt först gick vi och köpte chips  och dipp, vi köpte typ 5 chips påssar och 2 läsk. för tre personer. sen åt vi lite sen gick vi till vasan och sen gick träffa vi lisa och clara och så börja vi busring mogna va?. så ttrodde vi att några killar var på klubben så gich vi till, vår skola kl 5 på kvällen sen gick kom vi på att de hade stängt så  gick vi neri jumpa salen  och såg de där så gick clara och lisa aå sa de att om vi hjälper de att städa undan så fick vi 10 kr var men vi gjorde lite fel och sen  gick vi(det var bollar över allt) (jag orkar inte göta pungter så ofta) sen gick vi till vasan igen och träffade fredde och hans kompisar och så bar vi med de. sen så gick framoch tillbaka sen så gick vi hem oich satt framför datorn och chattade med några och var inne på pea och msn. sen busringde vi asså när vi hade ätit och så. sen kl 12 så ville vi ring någon så ringde vi mangnus och prattade med honnom i 2 och en halv timme tills kl var 2 på natten. sen orkade inte de va uppe men då  var kl 3 och då börjde jag prata typ i 10 min så fråga jag de om de var vakna och lyssnade på meej så fick jag inget svar så trttade jag så sov de.  sen börja jag spela på min mobil i typ 20 min sen blev dete tråkit och jag  somna.     

                     


                                                                  skrev slavit kram tilde<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0