länge sen oxå

Var på stan och skulle köpa julklappar till familj och kompisar me lisa för några dagar sen. Vi gick in på H&M om tänke bara pröva kläder för hade inte så mycket att köpa för. Så kom vi på att det skulle vara roligt att prova kläder för typ fem åringar. Så vi gick in och gjorde det och jag valde en rosa hallo kitty mungk tröja o ett par råsa mjukisar. Och lisa togg ett par lika dana fast blå. kanske låter helt okej men inte när man såg dom. sen skulle vi prova dom och dom var skit skönna så vi satt i provrumet i en halv timme och bara softa och tog kort. det var oxå länge sedn jag skrev jag har blivit dålig sorry:CI.  men jag har komit på en ny smailis titta :CI lesen istället för jätte glad.

                                                                              kram tilde<33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0